Analytics

Data als leidraad voor het meten van resultaten én sturen op verbeteringen. Meten = weten.

Google Analytics

Meten = weten

Google Analytics is een gratis dienst van Google die gedetailleerde statistieken genereert over de bezoekers van een website. Het helpt bij het monitoren van het verkeer op uw website, geeft informatie over de gebruikersactiviteit en stel je in staat de inkomsten per bezoeker bij te houden.

Google Analytics heeft een schat aan functies, waaronder het volgen van doelen en aangepaste rapportage. De software bevat vele functies voor het meten van succes. Van het verzamelen van basis site statistieken tot het verzenden van gebeurtenissen en verkoop gegevens naar Google Analytics.

Google Tag Manager

Eenvoudig interactie meten

Google Tag Manager (GTM) is een tagbeheersysteem voor het beheren van webanalyse- en marketingtags. Met GTM kunnen marketeers hun website-tags via één interface beheren en nieuwe tags toevoegen wanneer die nodig zijn, in plaats van meerdere bestanden op hun website te bewerken en te onderhouden.

GTM heeft een eenvoudige interface en is voor marketeers eenvoudig te leren en te implementeren. GTM geeft marketeers de flexibiliteit om snel wijzigingen aan te brengen of hun marketing tags terug te draaien. 

Google Search Console

Begrijpt Google je website of webshop?

Google Search Console (voorheen bekend als Google Webmaster Tools) is een gratis dienst van Google die webmasters informatie verschaft over zoekopdrachten op Google en hoe hun website scoort. Met Search Console kunnen gebruikers informatie vinden over recente crawl-activiteit en problemen diagnosticeren met betrekking tot de indexatie van pagina’s op de website.

Bekijk gedetailleerde informatie over de zoekprestaties van jouw site, zoals zoekwoorden, pagina’s of kanalen die je wilt controleren op potentiële problemen.

Dashboards

Direct inzicht in je resultaten!

Dashboards zijn een belangrijk onderdeel van de manier waarop we gegevens communiceren en weergeven. Er zijn verschillende soorten en formaten dashboards, maar het belangrijkste doel is om op één pagina een snel overzicht te geven van belangrijke KPI’s en metrix.

KPI’s (Key Performance Indicators) en metrix zijn een belangrijk onderdeel van veel dashboards, vooral in management- en rapportagedoeleinden. Een KPI is een statistiek die wordt gebruikt om het succes van iets te meten.

Trots om samen met onze klanten te bouwen aan online succes

B&B Kleine Beerze
Chapter E
Snoepkado
GolfConnect
KoelDeal
TCOG
ScriptieMaster
Promokledinghuis